Bli speider hos oss!

Vil du bli speider i Bergens beste speidergruppe? I 4. Bergen-Sandviken speidergruppe kan du få prøve deg på mange gøye aktiviteter, både inne og ute. Speideren er vennskap, mestring og friluftsliv. Du får oppleve mye moro sammen med andre som liker å være ute i naturen året rundt. I speideren gjør vi det meste, alt fra å tenne bål, padle kano og bygge trehytte, til å lage video, klatre i trær og dra på leir i Norge eller utlandet. Mestring og personlig utvikling for den enkelte speider står sentralt, og vi ønsker alle velkommen uavhengig av bakgrunn!

Er du interessert i å prøve deg som speider hos oss? Har du lyst til å vere med på et møte for å sjekke ut speiderlivet? Ta gjerne med en venn!

Vi tar vanligvis inn nye speidere ved oppstart etter sommeren, men kan også ta inn nye medlemmer resten av året hvis vi har kapasitet. For å melde deg inn benytt skjema som du finner her (fyll inn så mye kontaktinformasjon som mulig og benytt foresatt-feltene hvis mor/far ikke faller naturlig).

Hvis du vil vite litt mer om hva speiding er, kan du lese om det på Speiderforbundet sine nettsider. Her kan du også se vanlig spørsmål og svar som foreldre og andre måtte ha. Alle speidere får også medlemsbladet SPEIDEREN i posten fire ganger i året.

Glade speidere på speiderleir.